istanbul modern gezmecesi

bugun istanbul modern'i gezmeye gittik, sergiler bekledigimizden cok daha guzel cikti. ben bu kadar cok turk sanatcidan eser beklemiyodum, o acidan da cok hosuma gitti. acaba hep boyle turk sanatcilardan eser toparlayip degistire degistire sergiliyolar mi, ileriki zamanlarda bi daha gezip anlariz. bu fotograf da oradaki sanat eserlerinin en guzidelerinden birinin hatirasi olarak burda dursun. bi de bence su eser / sanatci bilgilendirmelerinde sanatci eserlerinde neyle neyin zitligini kullanmis da o toplumdaki hangi hedeye parmak basma mahiyetindeymis diye illa bi seyi bi seye bagliycaz diye zorlamasinlar. bize sadece deyin ki, bu sanatci zimpara kagitlarini cok seviyo, otekisi tuval bezlerini yirtip yapistirip bunlari yapmis oyle bi tarzi var, berikisi klima fotografi cekmekten cok hoslaniyo filan, bunlar gayet yeter. o zimpara kagidi illa bi toplumun bi seyiyle, insanin ic dunyasinin bi seyiyle bagli olmak zorunda mi? BU ADAM SADECE ZIMPARA KAGITLARINI SEVIYO YAHU, TAMAAAAM BITTI HADI BAKIIM. bence o aciklamalari kimler istiyosa su beklentiyi sanatcilarin uzerinden bi kaldirsin, sanatcilar da bi rahat etsin. var mi lan tuvali aldim kestim, baska bi tane aldim bi daha kestim, sonra aldim ayi gibi tutkalla bi onu bi onu yapistirdim, ustune de iplik fiydirdim onu da yapistirdim, ic dunyandaki hic bi seye de parmak filan basmiyorum, hadi bakalim deal with it desin, ha soyle ya.

0 comments:

Post a Comment