basit


(aile fotosundaki teddy'ye dikkat)

dun doruk'la hilal'in bebegi oldu, cok degisik. bugun onlari ziyarete gittik. yeni dogan bebekten pek bi sey anlasilmadigi icin aslinda asil doruk'la hilal'i gormek amaciyla gittim. ikisi de bebek de cok sakindi. her seyin bu kadar dogal ve basit olmasindan beklemedigim sekilde etkilendim. iki gun once olmayan bebek bugun dogmus, sut icmeyi ogrenmis, biz yanindayken ilk kakasini yapti, hilal tulum giydiriyo filan. aslinda hayatin en kompleks islerinden birisi olmus bitmis ama ortalik cok sakin ve her sey basitti. bunu da onlarin yanindayken degil yanlarindan ayrilinca farkettim. onlara gitmeden once birisine is icin cok detayli bi mail atmistim, sunu soyle yaparsak soyle olur da yapmazsak boyle olur da, o yuzden bi an once hede hodo... sonra bu anlattigim basitlik hissiyatini dusununce o attigim mail ve daldigim yuz bin tane detay bi sacma geldi. umay bebekten beklenmedik bi perspektif tokadi yedim sanirsam. hosuma gitmedi degil.

yalniz bence ben ne demek istedigimi tam anlatamadim ama olsun artik.

0 comments:

Post a Comment